Pokud potřebujete reklamovat zboží, zde Vám poradíme jak na to a zodpovíme nejčastější dotazy ohledně reklamace.
1. Potřebuji reklamovat zboží, jak to mám udělat?
Zboží je třeba vhodně zabalit, přiložit reklamační formulář a poslat jej na naši adresu. Toto neplatí na výrobky Bestway na něž se vztahuje přímá záruka výrobce - viz bod č..
2. Mám Vás před odesláním zboží na reklamaci nějak kontaktovat?
Není to nutné, pokud však máte ještě nějaké dotazy nebo se potřebujete poradit klidně nás kontaktujte, jsme tady pro Vás.
3. Nemám původní obal ze zboží - můžu ho reklamovat?
Ano, k tomu, abyste zboží mohli reklamovat, není třeba mít jeho původní obal.
4. Jak zabalit zboží?
Zboží je třeba zabalit tak aby se během přepravy nepoškodilo - za jakékoli poškození zboží během přepravy odpovídá odesílatel
5. Jakým způsobem mám zboží odeslat?
Můžete zvolit jakéhokoli přepravce který Vám vyhovuje.
6. Zboží které chci reklamovat je příliš velké a neumím ho odeslat co mám dělat?
Pokud jde o velké zboží (například elektrické autíčko) napište nám na mailovou adresu info@hrackarstvo.eu - domluvíme si individuální způsobem odeslání zboží na reklamaci
7. Je třeba přiložit průvodní dopis?
Ano - je nutné přiložit reklamační formulář který naleznete na tomto odkazu: Reklamačný formulár také je třeba vyplnit v něm všechny náležitosti.
8. Kam mám zboží poslat?
Naše adresa je:
Hračkářství ABRAKA. r. o.
Hlavná 84/65
029 44 Rabča
Slovensko
9. Jak je to s přepravním?
Při oprávněné reklamaci máte nárok na proplacení přepravného. Uschovejte si doklad o úhradě přepravného a po uznání reklamace nám jej pošlete spolu s číslem účtu na mailovou adresu info@hrackarstvo.eu, přepravné Vám bude proplaceno
10.Chci reklamovat výrobek firmy Bestway na který se vztahuje přímá záruka, co mám dělat?
Reklamace na toto zboží řeší přímo výrobce, což výrazně urychluje řešení reklamace. Reklamaci je třeba nahlásit přímo na Bestway, sem: https://support.bestway.eu/cz-cz do vyhledávání napište kód zboží a pokračujte dle instrukcí.
shopping_cart 0
Nahrávám