Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy.
Milí zákazníci v této sekci naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně vrácení zboží, v případě jakýchkoli jiných otázek nás kontaktujte, jsme zde pro Vás.
1. Do kdy můžu zboží vrátit?
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 kalendářních dnech ode dne převzetí zboží. Pro dodržení lhůty je klíčové, kdy zákazník oznámí prodejci své rozhodnutí o záměru vrátit zboží – buď odesláním mailu nebo odesláním balíku s průvodním dopisem – doporučujeme použít formulář na Odstúpenie od zmluvy
2. Stav zboží při vrácení
Zboží je třeba uvést do původního stavu, aby Vám mohla být vrácena jeho plná cena. Zboží nesmí být poškozeno ani nést známky používání a musí být kompletní - včetně veškerého příslušenství.
3. Chci vrátit jen část zásilky, můžu?
Při objednávkách s více výrobky lze vrátit libovolný počer výrobků.
4. Jak zabalit zboží?
Zboží je třeba zabalit tak, aby se během přepravy k prodejci nepoškodilo - za takové případné poškození odpovídá odesílatel.
5. Je třeba přiložit průvodní dopis?
Ano - doporučení použít formulář na Odstúpenie od zmluvy
6. Kam mám zboží poslat?
Naše adresa je:
Hračkářství ABRAKA. r. o.
Hlavní 84/65
029 44 Rabča
Slovensko
7. Kdy mi vrátíte peníze?
Lhůta pro vrácení ceny za vrácené zboží je 14 pracovních dnů. Standardně vracíme platbu ihned po zpracování vrácení nepoškozené zásilky.
8. Jakým způsobem mi bude platba vrácena?
V případě, že jste si objednali zboží za které jste platili kartou nebo bankovním převodem, platba Vám bude vrácena stejným způsobem na účet ze kterého byla objednávka uhrazena. V případě objednávky na dobírku bude platba zaslána na účet který uvedete ve formuláři Odstoupení od smlouvy
9. Nakupuji na IČO - můžu odstoupit od smlouvy?
Při nákupu na IČ nevzniká zákonný nárok na odstoupení od smlouvy
shopping_cart 0
Nahrávám